W internecie też można zarobić

Zarabianie przez internet jest coraz bardziej zwyczajnym zajęciem. Jest na to kilka możliwości, np.: płatne kliki, maile, ankiety i tym podobne. Jednak właściwym pomysłem jest prowadzenie własnego bloga lub strony. O ile blog będzie przedstawiał dobrej jakości tekst i będzie na nim ruch, to może przynieść kilka profitów. Swój pomysł na biznes w internecie może tak rzeczywiście wytworzyć każdy. Jest wiele serwisów, które umożliwiają założenie bloga za free, przykładowo. Blogger.com jednakże bardziej fachowo będzie z pewnością wyglądał blog na płatnym hostingu, wykreowany chociażby w Wordpressie. W Polsce i na świecie, z każdym dniem rośnie liczba blogerów. Problem natomiast w tym, że jest mnóstwo blogów, które jedynie zajmują miejsce w internecie, wolną domenę i niczego nowego nie wnoszą. Taki blog nie posiada perspektyw, ażeby odnieść jakikolwiek sukces, a już tym bardziej zarobek.

Jak zarabiać na blogu ?
Jest kilka metod, częściej stosowanych przez blogerów. Są to:

-Reklamy kontekstowe. Chyba najpopularniejsza forma jeśli chodzi o zarabianie na blogu. A największą, najlepiej zaufaną i najbardziej płacącą firmą jest Google Adsense. Inni ludzie umieją zarabiać na tym grube tysiące.

-Sprzedaż linków tekstowych, czyli udostępnienie miejsca na stronie, czy blogu do wyświetlania się linków prowadzących do pozycjonowanych stron. Sprzedaż linków tekstowych na blogu jest ryzykowna, gdyż wyszukiwarka Wyszukiwarkę coraz niżej umieszcza takie blogi w spersonalizowanych algorytmach. Natomiast, gdy komuś nie zależy na ruchu, to ma możliwość zarabiać sobie w ten metodę kilkaset złotych miesięcznie. Najpopularniejsze platformy: Prolink, Linkolo, Seopilot.

-Artykuły sponsorowane. Jest to opublikowanie na swoim blogu wpisu, promującego czyjeś usługi, stronę czy sklep. Jest to świetny metodę na dorobienie sobie wręcz kilkaset zł miesięcznie. Dużym plusem tej metody jest to, że nawet blog bez dużego ruchu ma możliwość zarabiać. Najpopularniejsze platformy: Reachblogger, Whitepress, Nextcontent.

Sprawdź: marketing partnerski.