Typy kalendarzy

Nie ma prawdopodobnie prostszego, lepszego, tańszego i bardziej uniwersalnego gadżetu reklamowego, jak kalendarz. Oczywiście nie chodzi tutaj o te niezbyt duże kalendarzyki kieszonkowe lub do portfela, jedynie o prawdziwe duże kalendarze reklamowe, które można powiesić na ścianie, kalendarze w formie zeszytów na całe 356 dni w roku lub kalendarze do postawienia na biurku. Takie kalendarze są droższe, większe, niemniej jednak równocześnie jest to rozwiązanie bardzo uniwersalne.




Każdy z nas używa wszakże kalendarza w takiej, czy innej formie, zatem nie będzie osoby, dla której ten prezent byłby nietrafiony. Niejednokrotnie firmy zamawiają setki, a nawet tysiące takich kalendarz i wręczają je wszystkim osobom klientowi, który w czasie przedświątecznym albo noworocznym zrobi zakupy np za określoną kwotę. Takie kalendarze można także wręczać do w zasadzie każdego zakupu albo np można je dodawać do zakupów zrobionych przez internet albo podarować np kontrahentom, którzy odwiedzają nas w celu podjęcia współpracy, a my miałbym ochotę w jakiś sposób ich do siebie przekonać i z nimi negocjować. Kalendarze trójdzielne w takim przypadku są fajnym rozwiązaniem, po to są spore kalendarze, które można powiesić w miejscu reprezentacyjnym na ścianie i tym samym możliwe będzie stale zerkanie na nazwę i logo firmy, która nam taki kalendarz podarowała. O ile firma myśli rozsądnie, to prędzej czy później zainwestuje w kalendarze trójdzielne lub inne i przekona się, że takie gadżety naprawdę świetnie sprawdzają się w reklamy firmy. Nie ulega wątpliwości, że to bardzo dobry pomysł.
Więcej: https://www.iveno.pl